Motto
Într-o postare a sa (click aici), deputatul USR Iulian Bulai, a susţinut că Fecioara Maria ar fi fost o mamă surogat, ceea ce a stârnit indignarea multor religioşi, exprimată prin tot felul de comentarii, unele injurioase, altele indecente.
La acestea se adaugă şi reacţia promptă a trompetei bolşevice, ziarul Sputnik, ce redă opinia Patriarhiei Române:
➤ Patriarhia Română, lecție DURĂ pentru deputatul USR blasfemiator!
Mai jos avem o captură a postării incriminate, pentru cazul când cea originală va fi ştearsă:
Atenţie, urmează text cu conţinut licenţios sau ofensator!
Pe nişte foi îngălbenite de trecerea timpului am găsit o relatare a unui stră-stră-străbunic, ce fusese navigator şi a rămas pentru o perioadă naufragiat pe o insulă. Hai să vă citesc câteva din însemnările strămoşului meu:
Rămas cu nava avariată pe insula Errato, am hotărât ca, în perioada în care echipajul o va repara, să încercăm să ne împrietenim cu localnicii, să îi studiem mai îndeaproape, să le cunoaştem limba, obiceiurile; am face un studiu antropologic interesant.
Aceştia trăiau într-un fel de sălbăticie, se ocupau mai mult cu vânătoarea şi pescuitul. Dar ceea ce m-a intrigat a fost faptul că majoritatea purtau la gât ceva de forma unei bâte de baseball, la capătul mai subţire având ataşate simetric două bile alungite. Bănuiala că aceasta ar fi de fapt reproducerea unui organ bărbătesc mi s-a confirmat în curând.
Interpretul, care mă însoţea mai mereu, îmi relată o poveste ciudată cu un personaj, pe nume Gisek, care a trăit pe insulă şi care, (probabil nefiind interesat de vânătoare şi pescuit, iar politica nu se inventase) hălăduia pe insulă însoţit de vreo zece-cinşpe haidamaci (probabil şi aceştia tot ca să scape de muncă sau de gurile muierilor). Acest Gisek promisese tuturor care vor fi de partea lui că îi va duce pe o altă insulă, unde nu mai vor fi nevoiţi să muncească şi unde vor huzuri cât e ziua de lungă.
Într-o seară, cum se aflau ei la un ospăţ, acest Gisek începu să se adreseze gealaţilor săi cu formule de tip: “Mâncaţi şi beţi, căci acesta este trupul meu”. Indivizii şi-au cam dat seama că şefu’ s-a cam întrecut cu băutura şi s-au gândit să profite de ocazie, căci ”când e vorba de dragoste, sexul nu mai contează”. Din nefericire, partida de amor colectiv s-a soldat cu moartea lui Gisek.
“Bun, şi de ce poartă oamenii acest falus la gât, că tot nu înţeleg.” Şi călăuza îmi relată că, la scurt timp după aceea avu loc un război cu oamenii unei insule învecinate, iar căpeteniei de pe Errato i s-a arătat pe cer un organ bărbătesc ca semn al victoriei.
Într-adevăr, acest semn ruşinos împodobea toate lăcaşele de cult, având diverse forme şi ornamente, fie cu pietre preţioase, fie cu tot felul de inscripţii ciudate.
Într-o seară, plimbându-mă pe insulă, zării un grup de oameni înarmaţi cu topoare şi cuţite, alergând un tinerel. Ce se întâmplase?
Interpretul îmi spuse că, în timp ce ei stăteau pe plajă frecându-se la ouă (ăsta era modul bărbaţilor de a se relaxa înainte de culcare), pe acest flăcăiaş l-a mâncat şi în fund, căci se apucă să spună că acel Gisek a murit violat nu de un bărbat, ci de o femeie, una Manya Mgadalenga, care sătulă de chiolhanurile haidamacilor (după care tot trebuia să spele şi să cureţe), s-a hotărât să se răzbune şi că acel falus ar fi de fapt un surogat, în realitate fiind un strap-on dildo.
Acest ultim amănunt a scandalizat la culme pe localnici: “Băi, tu îţi baţi joc de religia atâtor oameni?! Cum îţi permiţi să înlocuieşti falusul cu un dildo?!”
Nu mai ştiu dacă acel tânăr a scăpat cu viaţă, căci o mare parte din acel manuscris a fost distrus de trecerea timpului, dar cred că dacă stră-stră-străbunicul meu mai trăia, ar fi zis:
Băi stră-stră-strănepoate, e lucrul dracului cu religia asta!
Morala: Dacă vrei să spui un adevăr sau ceva care nu convine majorităţii, e bine să ai deja cheia în contact şi portiera maşinii deschisă, să poţi fugi cât mai repede.